Postup pri vybavovaní kúpeľnej liečby
- Pokiaľ lekár rozhodne, že pacient potrebuje kúpeľnú starostlivosť, odporučí mu podľa diagnózy tie najvhodnejšie kúpele.
- Následne sa podá návrh do poisťovne, ktorá o ňom rozhodne do 30 dní.
- Schválený návrh z poisťovne zašlete priamo k nám na adresu ŠLÚ Marína.
-
- pacient VŠZP, ktorý chce v ŠLÚ Marína, š. p. Kováčová absolvovať kúpeľnú liečbu zašle ORIGINÁLY, nie fotokópie Návrhu na kúpeľnú starostlivosť + lekárske správy (ak sú súčasťou Návrhu na KS), Oznámenie o schválení úhrady kúpeľnej starostlivosti, Stanovisko VŠZP k úhrade kúpeľnej starostlivosti
- pacient ZP UNION, ktorý chce v ŠLÚ Marína, š. p. Kováčová absolvovať kúpeľnú liečbu zašle ORIGINÁLY, nie fotokópie Návrhu na kúpeľnú starostlivosť + lekárske správy (ak sú súčasťou Návrhu na KS), Oznámenie o schválení úhrady kúpeľnej starostlivosti
- ak ste poistencom zdravotnej poisťovne ZP DÔVERA v schválenom kúpeľnom návrhu obdržíte 8- miestny rezervačný KÓD, ktorý je potrebné nahlásiť telefonicky na tel. čísle +421 45 5208 239 alebo e-mailom sekretariat@marinakovacova.sk; prijem@marinakovacova.sk
Po zarezervovaní KN do nášho rezervačného systému príde pacientovi informatívna SMS-ka o tom, že potvrdzujeme prijatie kúpeľného návrhu. Je dôležité, aby pacient uviedol číslo svojho mobilného telefónu, prípadne aj e-mailovú adresu.
- Následne sa po telefonickom dohovore určí termín nástupu.
- Informácie ohľadom doplatkov za kúpeľnú liečbu nájdete
v linku Cenník | Špecializovaný liečebný ústav MARÍNA š.p. Kováčová (marinakovacova.sk)
alebo na tel. čísle +421 45 5208 111
Podľa Zákona č.276/2004 Zb.z. o zdravotnej starostlivosti, §11, ods. (6) \”každý má právo si vybrať poskytovateľa\” (zdravotnej starostlivosti), to znamená:
Pacient má zákonné právo slobodne si vybrať kúpeľné zariadenie!
(Zákon 576/2004 Z.z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmenách a doplnení niektorých zákonov, §11 ods. 6).